söndag 20 juli 2014

The Internship

@@@@
Det här är filmen för rekrytering till Google som Top Gun var för flottan. ALLA kommer vilja jobba på Google efter att ha sett den här sköna komedin. Vince Vaughn och Owen Wilson har för jävla skön kemi på stora duken och det är alltid kul att se dem tillsammans. Den här gången spelar de två säljare som får sparken och därmed söker jobb på Google. Efter att ha bluffat sig förbi den stenhårda anställningsintervjun får de chansen att bli provanställda på Google och tävla om en fast anställning. De hamnar i ett team som är allt annat än bra, men självklart är Vaughn och Wilson två så sköna snubbar att de snart får ihop ett team av sina yngre mindre jobbvana kollegor som i sin tur kan hjälpa gammelgubbarna med det senaste inom Googleteknologi. Jaaaaa, vi har sett det här 2 000 000 000 000 gånger förut men det skiter väl jag i när jag får Vaughn och Wilson i högform. Det bjussas på garv efter garv med lagom doser feelgood och ”tankeställare” samtidigt som heeeeela och jag menar verkligen heeeeeela filmen är en enda stor reklamfilm för Google. Hahaha, jänkarna, de är för sköna.
/Surskägget

@
Jag skrattade en gång och det var när jag slog sönder teven. Fy fan
/Vrångmannen

Inga kommentarer: