lördag 11 februari 2017

Dirty Grandpa

@@@@
HAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag älskar ju såna här filmer. Kom igen, mer sånt jämnt. Älskar också att Zac "snart har alla glömt att jag var en Disneysnyggning" Efron gång på gång på gång hoppar in i den här typen av projekt. Förmodligen för att tvätta bort Disneystämpeln. Han gör helt enkelt en manlig version av att göra en Miley Cyrus. Kan man inte visa tuttarna stup i kvarten för att säga till världen att: "kolla på mig, jag är en fri kvinna full av sexualitet och trots och anarki och ingen Disneyfjant" så får man istället vara med i alla kiss- och bajskomedier som finns för att göra ett enkelt statement att: "koll på mig, jag är en cool snubbe, full av självinsikt och humor och ballhet och ingen Disneyfjant". Bra så. Här får Efron sällskap av Robert De Niro som fem minuter eller så in i filmen bjussar på en runkscen och då vet man att det här kommer bli bra. Efron är barnbarn till De Niro och De Niro tycker Efron är en liten vekling som nu måste lära sig att släppa loss lite. Det gör man bäst genom att dra ner till valfri stad där man satsar på Spring Break, denna karneval av dekadens och dumdristighet amerikanska collegeungdomar går igenom varje vårtermin. Väl där möter man bland andra Aubrey Plaza som även hon går från klarhet till klarhet för varje film hon gör och är som vanligt heeeeeeelt jävla bindgalet slut i den här hahahahahahahaha! Det här är fullt av sex- alkohol- drog- och kiss/bajsskämt så gillar man inte det kan man titta på Kieslowskis samlade verk och dricka ekologisk kravmärkt örtthé med torra kex till.
/Surskägget

Inga kommentarer: