måndag 2 januari 2012

Happy birthday mr Film4fucksake

Den 6:e januari för fyra år sedan startade vi den roligaste (nåja) bloggen om film på hela Internet. På dessa fyra år har vi hunnit recensera ca 1 300 rullar (eller där i krokarna) vilket börjar göra det här till en ganska matig infosida om vilka filmer man ska/inte ska se. Ettorna har haglat och femmorna har varit sparsmakade (med undantag för julkalendern sist med våra favvoregissörer, då duggade femmorna tätt). Två böcker har bloggen kräkts ur sig också (och ytterligare två böcker kommer med all förmodan dyka upp under året!). Givetvis kommer vi fortsätta recensera, det är lite vårt dagliga bröd här, men självklart vill vi hela tiden utveckla bloggen så den inte står och trampar vatten. Vi har några nya teman på gång som vi släpper pö om pö under året, men är det något speciellt ni vill läsa om så hojta till nu. Nu sätter vi oss i biofåtöljerna och gör 2012 till det roligaste filmbloggåret någonsin.

/Surskägget & Vrångmannen

13 kommentarer:

Henrik sa...

Jag vill läsa mer om mig själv.

Lina sa...

Och så fick ni även mig som läsare under 2011. Det tog tid, men jag hittade er till slut =)

Filmbloggar är de enda jag läser men de är få, så jag blev minst sagt glad när jag hittade er.

Fiffi sa...

Grattis på födelsedagen :)

Vrångmannen sa...

Henrik: Hahaha, såklart du vill.

Lina: Kul att du hittade hit! Ska även kolla in din blogg :)

Fiffi: Tackar!

Sofia sa...

Stort grattis -- ett besök här ger alltid garanterad underhållning.

Vrångmannen sa...

Tack Sofia!:)

Anonym sa...

Roligaste bloggen är ingen underdrift. Bra jobbat och grattis!

Surskägget sa...

Adde: Vi bugar och bockar för berömmet!

Anonym sa...

Jag läser och älskar era recensioner av Twilight filmerna. De är otrligt roliga att läsa. En film jag skulle vilja se ni recenserar är Apocalypse Now av Coppola. =)

Surskägget sa...

Kul att du gillar våra Twilightressisar. De är faktiskt jävligt roliga att skriva också :)

Har vi inte ressat Apocalypse Now!? Det måste vi genast åtgärda. Du ska få både originalet och reduxen pronto.

Vrångmannen sa...

Du ska få The Directors: Francis Ford OCH Sofia Coppola i ett soft paket.

Steffo sa...

Tack för skön adventskalender!
Jag hänger med på tåget 2012!

Surskägget sa...

Steffo: Välkommen. Ska se till å länka till dig också.