fredag 29 september 2017

Hitman: Agent 47

@
En gång för hundra år sedan fanns det ett ganska ballt och för den tiden lite annorlunda spel som hette Hitman där man var lönnmördare som gled runt i svart kostym och hade ihjäl folk lite raffinerat. Spola fram tusen år när ingen längre spelar spelet och hela världen har gått vidare så görs det en film på detta spel. Manuset verkar vara skrivet av en gorilla som precis blivit lobotomerad, premissen urbota korkad och det lilla halvballa från spelen är som bortblåst. Kvar är nåt du aldrig vill se, men som detta sura skägg satte sig i soffan hemma och såg för din skull. Så att du slapp. Så nu slipper du. Som tack för hjälpen kan du swischa över en tusenlapp till mig. Det kommer inte ge mig tillbaka mina 90 minuter men jag kan åtminstone köpa tillräckligt med sprit för att förhoppningsvis dränka alla mina sorger som uppstått efter att ha sett detta blähä.
/Surskägget

Inga kommentarer: