fredag 29 september 2017

The Accountant

@@
Ännu en sån film som jag inte kan minnas handlingen på om jag så anstränger mig hela dagen. Kommer ihåg att Ben Affleck spelar en halvt autistisk snubbe som jobbar som revisor på dagarna och lejd mördare om nätterna. Han blir indragen i nåt som har med Anna Kendrick att göra och räddar henne. Sedan mördas folk till höger och vänster. Har jag för mig. Eller? När jag kollar på IMDB ser jag att Jeffrey Tambor, J.K. Simmons och John Lithgow var med. Minns jag inte. Kommer inte ihåg några specifika scener heller. Eller hur det slutar. Det var bara ett par månader jag såg den så det är inte femton år sen om vi säger så. Antingen börjar minnet svikta rejält eller så var det här liksom inget speciellt överhuvudtaget. Ser om trailern för att se om det är några minnen som vaknar till liv. Men nej. Nada. Zip. Inget. Jaha.
/Surskägget

Inga kommentarer: