söndag 26 augusti 2012

Jag har glömt fler filmer än du sett del 2

Fler gamla filmrecensioner på filmer jag absolut inte minns att jag sett...och som jag är helt hundra procent säker på har fått minst ett snäpp mer i betyg än de egentligen förtjänar. Jag var så snäll och generös en gång i tiden, sen blev jag Surskägget.

Eye of the Killer
@@@
Kiefer Sutherland är perfekt i rollen som söndersupen, desillusionerad och trött snut som jagar seriemördare. En viss touch av det övernaturliga ger filmen en Arkiv X möter Seven känsla, trots att manuset inte håller alla gånger. Heter tydligen även After Alice.
/Surskägget





Stealth Fighter
@@
Det sprängs, skjuts, slåss och flygs till max i denna actionrulle. Ice-T är skurken, Costas Mandylor hjälten. De hotar, tjafsar och trilskas innan de får spöa sönder varandra. Erika Eleniak syns mer på omslaget än i filmen. Trots allt bra action med viss b-varning.
/Surskägget





Judgement Day
@@@
Det är inte uppföljaren till Judgment Night om det var någon som trodde det. Här handlar det om en militant domedagskult, en fet meteor och lite gammeldags hämnd. Armageddon möter Boyz N The Hood.
/Surskägget

Inga kommentarer: