måndag 22 april 2013

Prom

@
Disneyproducerad high schoolrulle som är så jävla politiskt korrekt så jag skrikspyr och svimmar. Varför jag överhuvudtaget genomled skiten är ett stort mysterium. Förmodligen borde jag undersökas på mentalsjukhus. Jag gillar, nej älskar, mina high schoolrullar, men när allt i genren som kan göra en high schoolrulle så bra bara ignoreras eller i bästa fall behandlas med silkesvantar så blir det skit. T ex är denna films bad boy så kyrkokörsgosseaktig att han får nördar i andra filmer att framstå som tuffare än vad han är. Kom igen folk. Så kan man inte göra en high schoolfilm. Klichéerna haglar visserligen men de är betydligt mer urvattnade och grått trista än vad de brukar vara även i de mest klichédrabbade klichéfesterna. Vilken komplett jävla smörja!
/Surskägget

Inga kommentarer: