onsdag 29 april 2015

Dubbel Trubbel (2x Channing Tatum - igen!)

Son of No One
@
Ibland gör skådisar filmer som man bara skakar på huvudet åt. Varför gick de med på att vara med i denna? Fick de massa pengar? Kände de regissören sedan barnsben och tyckte att de var skyldiga en tjänst? Jag vet inte. Tror inte skådisarna vet heller. Al Pacino är med men tycks vara nån helt annanstans mentalt. Och Tatum är med men verkar mest skämmas för sin medverkan. Tracy Morgan är med och hans roll är i alla fall okej. Resten av filmen är det inte.
/Surskägget



22 Jump Street
@@@@
HAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Såhär - och jag menar exakt såhär - ska en slipsten dras. Ettan var ball när man såg den och dubbelt så kul när man såg om den (har uppgraderat den till @@@@ i betyg efter att ha sett om den). Tvåan är dubbelt så kul som ettan med ännu mer oneliners, ännu mer skottlossning och en ännu argare Ice Cube som polischef. Scenen när han inser att dottern dejtar Tatums karaktär - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA det gååååååååååååååååååååår inte att vara så arg som han är. Blickarna! När han river hotellet! HAHAHAHAHAHAHA! Sluuuuuuuuuuuta det är för kul. Jag sitter och skrattar högt för mig själv när jag skriver det här och tänker tillbaka på den scenen. Summan av kardemumman - se om ettan och sen direkt tvåan nu. Bums!
/Surskägget
PS. Jag vet att Vrångmannen egentligen tycker att det är en fyra men han fegade lite när han satte betyg.

Inga kommentarer: