torsdag 31 augusti 2017

Draft Day

@@
Jag älskar filmer om amerikansk fotboll. Jag ogillar Kevin "stenansiktet" Costner samtidigt som jag inte kan sluta kolla på filmer med honom. Han har ju nånting. Men ändå ingenting. Knepigt det där. Här kombineras amerikansk fotboll med Costners alltid lika träiga min som inte ändras en enda gång under hela filmens gång. Ändå är han på nåt sätt charmig. Vad håller han på med? Ska han få mig att känna mig charmad trots att han inte kan visa en enda känsloyttring i sitt marmornylle? VAD ÄR DET HÄR!?!?!?! Jag tycker Costner funkar som bäst i filmer där han spelar lite psykopat eller galning för då passar det bra att det är samma min och tomma blick som stirrar på en ur teverutan i två timmar. Men som här där han ska vara en vanlig snubbe som utsetts för en jäkla press från alla möjliga håll och kanter under en låååååång dag ja då funkar det inte alls för tydligen är inget som händer honom viktigt för HAN HAR SAMMA OBEKYMRADE MIN GENOM HELA FILMEN HAN BLINKAR VÄL KNAPPT ENS GUD HJÄLPA MÄ GUD!!!!!!
/Surskägget

Inga kommentarer: