måndag 18 januari 2010

Vampires: Los Muertos

@
Hej allihopa! Jag heter Jon Bon Jovi och har sålt 100 miljoner skivor. Bara för att jag tittade lite under lugg i en video på 80-talet så tjejerna skrek sig hesa får jag nu vara med i filmer. Till och med huvudrollen får jag. Kanske var det för att jag hade opererat mina tänder så de är större och vitare än till och med vampyrernas som jag fick vara med. Fast det hade nog varit roligare om jag var vampyr i filmen. Då hade jag inte haft repliker och kunde springa runt och titta under lugg till ett dassigt soundtrack och viftat med mina tänder. Repliker är jobbiga att lära sig. Speciellt när de är så tråkigt skrivna. Därför är det bäst att bara rabbla dem som om jag läser från en lapp. Det är jag inte ensam om i den här filmen. Det kanske är så skådisar jobbar? Vad fan vet jag? Jag är ju bara musiker. Det står John Carpenter på omslaget men det är för att han har låtit sin gamla ljustekniker eller kameraman eller vad det var regissera. Mest för att han ville vara en bra kompis medan han räknade pengarna som Halloween fortfarande drar in, nu via dvd. Nej, nu måste jag gå. Kom på att jag har pengar att räkna från mitt senaste album. Hej på er!
/Jon Bon Jovi

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Vrångmannen sa...

Hehehe! Vår första kändisrecensent alltså? ÅÅÅÅÅÅÅH man ser ju på dvdomslaget att man inte ens ska gå i närheten av den där rullen!

Sara BE sa...

Hahaha!
Still big in Germany, baby.
http://www.youtube.com/watch?v=h-o9_l7EjEM