måndag 28 februari 2011

Oscarsgalan - Bästa Film

Äntligen. Alldeles för lång tid har gått. Alldeles för sent på natten är det. Men nu är vi äntligen här. Höjdpunkten på hela jävla galan. Årets bästa film. Den bästaste av alla bra filmer. Den vi ska hylla lite extra medan vi spottar på allt annat. Jag har tippat på Black Swan för att jag älskar den i mitt hjärta men det är ganska givet att King's Speech kommer vinna. Och vinnaren är...KINGS SPEECH!!!!
/Surskägget

That's it! Nu ska jag se hela och den här gången kommer jag att lyckas! Se upp för recension inom kort.
/Vrångmannen

3 kommentarer:

Stargirl sa...

Tycker att samtliga nominerade är bra filmer, men ingen är ju liksom värd en oscar. Sorry, men det är sant.

Sara BE sa...

Fantastiskt underhållande rapportering - tack för den! :)

Vrångmannen och Surskägget sa...

Stargirl - Ja det ligger någonting i det.

Sara - Vi tackar och bockar! Ända sättet att hålla sig vaken är att skälla, gnälla och vrånga men allt kommer från hjärtat :)