fredag 13 mars 2009

Punisher: War Zone

@@@@
JAAAAAAAAA!!!!!! Äntligen!!!!! Sån här jävla one-man-army-action har jag knappt sett sen Commando eller Cobra. Som Vrångmannen sa i sin recension: "Skit i plotten". För det spelar ingen roll vad det handlar om. Huvudsaken är att Punisher får ursäkt att ha ihjäl så många maffiaskurkar som möjligt på så kort tid som möjligt. Och sätten han gör det på - hahahahaha otroligt! Min favorit är en sån parkourtönt (ni vet såna fransoser som leker gymnasister på byggnader runtom städer) som blir skjuten med ett granatgevär mitt i ett hopp. HAHAHAHA! Splatt säger det bara. Det finns mycket sånt hehehehe.
Jag ska erkänna att jag var skitskeptisk till den här rullen när jag hörde talas om den. Det kändes som att Thomas Jane hade förstört hela franchisen totalt och att det bara skulle bli en trist upprepning av den värdelösa och usla Thomas Janefilmen. Tack och lov att jag hade så fel så fel. Och tack och lov att Thomas Jane är bannlyst från allt som har med Punisher att göra från och med nu. Helt seriöst, filmen kanske inte är en fyra egentligen men det skiter jag i. Det här blir man bara så glad över att få se så det blir en fyra i vilket fall. Och har du problem med det kan du sätta dig ner och hålla käften och se en fem timmar lång dokumentär från Bliblastan om en stens liv och öde.
/Surskägget

Inga kommentarer: