onsdag 30 augusti 2017

Sandy Wexler

@@@
Jag tror vi har sagt det om samtliga Netflixproducerade Adam Sandlerfilmer, nån har gett mannen för mycket makt att göra precis exakt vad han vill. Här är det betydligt bättre än Ridiculous 6 och The Do-Over men det är fortfarande nån producent som borde klivit in och sagt: "Seriöst, två timmar igen? Klipp ner skiten till 90 minuter så har du det roligaste du gjort på länge. Och du, du behöver inte ha med alla dina polare i alla filmer alla gånger. Okej?". Med det sagt är det här helt klart den bästa av de tre Netflixfilmerna hittills. Sandy Wexler som karaktär är lite av en återgång till Sandlers klassiska 90-tal och många av skämten är överraskande bra. Jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt övervägde att ge filmen en fyra rentav i betyg trots att den kanske inte helt förtjänar det. Hade jag recenserat filmen direkt när jag såg den så hade det blivit en fyra, nu när det gått ett par månader så har den första direkta glädjen lagt sig litegrann. Det är fortfarande en bra film, dock inte på den nivån jag vill se Sandler.
/Surskägget

Inga kommentarer: