tisdag 17 maj 2016

Zoolander 2

@@@@
Jag vet inte om jag var på helt rätt humör när jag såg den här dummaste av dumma (men smarta) men urbota dumma filmen. Jag började garva redan under förtexterna och slutade faktiskt inte förrän filmen var helt slut (och den är heeelt slut). För er som gillade ettan så får ni samma/lika av varan här men ännu mer av allt. Ben Stiller spar inte på krutet och Derek Zoolander (Stiller själv) och Hansel (Owen Wilson) ger sig ut på nya idiotiska äventyr. Många kända ansikten dyker upp i cameos bl.a Kiefer Sutherland som spelar sig själv som om han sniffat en Oscar runt hörnet hahahaha! Makalöst. Det är klart att jag vet att det här inte går till filmhistorien och rullen är dummare än Zoolander själv, men garvar man non-stop i 90-minuter så bör betyget spegla detta. Om det finns något att klaga på så är det att Will Ferrell (Mugatu hahahaha!) och en HELT SLUT Kristen Wiig är med på tok för lite. Mycket svårslaget en bakissöndag helt enkelt.
/Vrångmannen

Spoilerfri fejkad reklamfilm med Kristen Wiig nedan. Hahahahaha! Orkar inte...


Inga kommentarer: