fredag 1 oktober 2010

Cloudy With A Chance of Meatballs

@@
Okej animerad rulle om uppfinnare som lyckas uppfinna en maskin som får det att regna mat från himlen. Önska köttbullar och det regnar köttbullar. Önska pizza och det regnar pizza. Önska utrotningshotad pandastek och inget händer för det här är EN BARNFILM KOM IGEN!!! Alltså, det var ett par månader sen jag såg den och tänkt recensera den ända sen dess men har liksom glömt bort hela filmen ungefär fem minuter efter att jag såg den. Jag var vare sig uttråkad eller jätteunderhållen medan jag tittade. Det var aldrig uselt men aldrig riktigt bra heller. En ganska grå och intetsägande film som jag ändå inte känner förtjänar en etta. Det är knepigt det där ibland. Ungarna verkar tycka samma sak. I vanliga fall vill de se om en film typ 15 gånger på raken kommande fem veckor efter att de sett den första gången. Den här filmen är det ingen av ungarna som bett att få se igen.
/Surskägget

Inga kommentarer: