fredag 11 november 2011

Immortals

@
Guuuuuuuud vilket skräp! Ett datoranimerat antikt Grekland där vi introduceras till fyrtioelva olika karaktärer i en inledande halvtimme som är så virrig och tröttsam att jag såg flera självmord inne på biografen. FÖR FOLK STOD INTE UT! Inte för att nån av karaktärerna sen är av det minsta intresse för oss som publik och typ 90% bara försvinner antingen rakt ner i en grav eller till en så liten biroll att man undrar varför de ens fick en replik till att börja med. Trots mängder med illa koreograferade svärds/spjutfajter och stora slag hade jag somnat snabbare än du kan säga "bläurg!" om det inte varit för att ljudvolymen VAR SÅ HÖG ATT LIKEN PÅ KYRKOGÅRDEN BREDVID BION SLÄNTRADE IN OCH BAD DOM SÄNKA!!! Ska du betala dina surt förvärvade slantar och se den här skiten som i princip får knäppusla Clash of the Titans att framstå som Århundrandets Film i jämförelse så glöm inte öronpropparna FÖR DET ÄR SÅ SJUKT HÖG VOLYM SÅ ATT LEMMY UNDRADE VAR HAN KUNDE FÅ TAG I SAMMA LJUDTEKNIKER TILL NÄSTA MOTÖRHEADTURNÉ!!! Att tömma ett helt rum på möbler, plasta in tak och golv, slipa väggarna, spackla fint, grundmåla, måla två lager färg och sen sitta på en obekväm pall med ett ben för lite så det blir jobbigare att sitta på den än att stå samtidigt som man tittar på färgen som torkar är a billion trillion times mer underhållande än att titta på ens tre sekunder av den här dyngsörjan. Fy fan vad förbannad jag blir när man slösar bort två av mina timmar på det här sättet. Usch!
/Surskägget

@
Här bjuds det på förhandsvisning en sketen måndag och det här är tacken? Har du inget positivt att säga om den här filmen överhuvudtaget? Jag skulle ALDRIG sänka mig så lågt så jag dissade något som så många lagt ner så mycket svett, blod, tårar, hjärta och själ i. Har du ingen skam i kroppen skägget? Att det ska vara så svårt att..
/Vrångmannen

4 kommentarer:

Henrik sa...

Tack för underhållningen. Nu blir fredagsslutspurten betydligt lättare.

Surskägget sa...

Tack själv. Vi gör vårt sämsta, det brukar räcka :)

Anna Nio sa...

Glöm inte att i antikens Grekland talar alla engelska, ingen har något kroppshår, och alla blekte sina tänder med en blandning av spädbarnskiss, lera, ett revben från en galärslav och en massa mumbo-jumbo. Fint så det förslår! En riktigt tramsfilm, och jag som hade hoppats på så mycket mer från Singh. Tji fick jag.

Anders sa...

Klockren recension :)

Anna Nio: bleka tänder med spädbarnskiss, nice ;)