söndag 4 november 2018

Jigsaw

@
Hur många Sawfilmer blev det innan dom lade ner hela franchisen och jag då firade med sprit och sång? HUR MÅNGA BLEV DET?! Tydligen så var inte den sista den sista, som dom lovade att den skulle vara den allra allra sista, den sista sista. L-O-V-A-D-E. Självklart så var jag, för detta novembertemas skull, tvingad (tvångd, tvångad, tvängd?) att se den här nystarten... i serien. Tvingad som alla stackare i alla filmerna. Jag tapparfan helt konceptet. Boink hahaha!   
N-Y-S-T-A-R-T-EN. Hahahaaa! Jag känner hur jag liksom tappar allt...

Jigsaw är så jävla dålig och poänglös så jag funderar på att bygga en källare med dödliga fällor och kameror, sätta en äckelmask på en cyklande docka, såga av min egen fastkedjade arm och filma hela skiten. DÅ hade jag någonting att titta på när jag låg där på sjukhuset armlös. DEN rullen skulle få en betygstvåa. Lam story och produktionen suger MEN där finns en förlåtande faktor som höjer betyget. En fantastisk skådespelare med en kvalitet som sällan skådats på den vita duken. Ni vet, han har det där intressanta och lite spännande utseendet. Varken ful eller snygg liksom. Charmig på något sätt. Charmen. Man vet ju att det bara blir kvalitetsroller för den killen i framtiden. Trots att han nu bara har en arm. Han har ett slags jävlar anamma, ett patos och driv. Drömfabriken tar emot honom med öppna... arm. Ögonen. Herregud dom där ögonen! Ögonen berättar. Hemligheter. Sjukt populär är han också. Sjukt! Rullar i pengar. Bowling och tennis ställer nog till det lite... Cyborgarmen?!

Dom andra skitfilmerna i serien kan man läsa om här.

/Vrångmannen

Inga kommentarer: