torsdag 5 juni 2008

Jag vann!!!

Tydligen har jag varit med i en Star Warstävling. Har absolut inget minne av att ha varit med, men igår kom det hem ett paket med priser så uppenbarligen har jag tävlat. Vet inte vad tävlingen gick ut på, men på ett papper som följde med kunde jag läsa att första pris var en weekend på Skywalker Ranch och att man fick träffa mr Lucas himself. Låter schysst. Tyvärr vann jag inte första pris, men hey, jag vann nånting i alla fall.
3-10 pris var en dvd-box med alla sex Star Warsfilmer. Inte så illa om jag får säga det själv. Visserligen har jag redan alla sex filmerna på dvd, men ändå. En cool box är aldrig fel. Dock vann jag inte 3-10 pris heller. Nej. Jag (trumvirvel) vann andrapris! Av alla (förmodligen) tusentals tävlande kom jag tvåa. Visst, second place is first loser och allt det där, men ändå. Med tanke på att jag kom tvåa i en tävling jag inte ens visste om att jag ställt upp i känns det helt okej ändå. Och vad är då priset undrar ni? Med resor och dvd-boxar i potten måste andrapris vara nåt riktigt fantastiskt. Eh...nej.
En t-shirt (svart) med 20th Century Foxlogga. En keps (svart) med samma logga. Slut. Visst är det kul att vinna grejer, men hur tänkte de när de låter en t-shirt och keps vara ett högre pris än en JÄVLA DVD-BOX MED SEX STAR WARSFILMER!!!!! Jag har tappat all tro på mänskligheten...
/Surskägget

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helsjukt!! Är du säker på att du inte fick typ 22:a pris?

Anonym sa...

Ja men det var ändå duktigt av dig att bli tvåa! Grattis från oss på Star Warstävlin.. HAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH!! JUST DET! APRIL APRIL fast några månader för sent.