söndag 25 oktober 2009

The Proposal

@@
Hej! Jag är en vacker, smart, framgångsrik kvinna men samtidigt är jag en sur, tillknäppt och hård chef på förlaget där jag jobbar. Egentligen är jag snäll men jag vågar inte visa den sidan för folk för jag har ett ledsamt förflutet (jag har också producerat den här filmen i riktiga livet).

Hej! Jag är en ung, busig och snygg kille som jobbar som assistent åt min sura, tilknäppta och hårda kvinnliga chef. Hon vill att vi ska skengifta oss annars blir hon deporterad till Kanada och jag gör väl vad som helst för att komma upp mig i företaget, eller?

OBS! SPOILERS!

Vi hatar varandra först. Vi får respekt för varandra när vi gräver under ytan och sen faller vi för varandra efter en del hysteriska motsättningar och komiska hinder.
/Vrångmannen

1 kommentar:

Henrik sa...

Grymt kul par av recensioner!