söndag 25 oktober 2009

The Ugly Truth

@@
Hej! Jag är en vacker, smart, framgångsrik kvinna som är lite egen och speciell och brukar hamna i udda och pinsamma situationer men lyckas på något sätt charma mig ur dessa även om jag busigt gjort mig till åtlöje (jag har också producerat den här filmen i riktiga livet).

Hej! Jag är en tuff, framgångsrik kille som säger vad jag tycker och berättar den riktiga sanningen om hur män och kvinnor egentligen fungerar (fast jag tror inte på vad jag själv säger om att kärlek inte finns). Jag gillar på ytan blonda bimbos men har egentligen ett hjärta av guld och letar efter den ”rätte”, en vacker , smart, framgångsrik kvinna som är lite egen och brukar..

OBS! SPOILERS!

Vi hatar varandra först. Vi får dock respekt för varandra när vi lär känna varandra på ett djupare plan under resans gång. Sen faller vi för varandra efter en del komiska hinder och hysteriska situationer.
/Vrångmannen

Inga kommentarer: